Kategorie | Categories

Mezinárodní soutěžní výstava upravených motocyklů

O výsledku soutěže hlasují samotní vystavovatelé pomocí formulářů, které obdrží při předání motorky na místo. Vyplněné je pak odevzdají v sobotu 28. 5. do 15 hod. pořadatelům.

Do kategorií zařazuje pořadatel přihlášené stroje dle následujících pravidel.


Soutěžní kategorie | Competition categories:

1. Freestyle/Championship Class CCE

Kategorie toho nejlepšího. „Freestyle“ bez jakýchkoliv omezení a hranic!
Všechny zcela nově postavené motocykly s libovolnou pohonnou jednotkou. Radikální customy nemusí mít RZ ani OTP!

2. Modified Harley-Davidson Class Class CCE

Všechny druhy motocyklů poháněné výhradně originálními agregáty Harley-Davidson a Buell. Bez rozdílu objemu a roku výroby. Tyto motocykly musí mít platnou RZ a OTP (českou nebo zahraniční). Motocykl musí mít použitý sériový motor a rám Harley-Davidson. Kombinace H-D dílů a modifikace jsou možné. Při větším zásahu do rámu nebo použitím komplet stavěných konstrukcí spadá stroj do kategorie Freestyle.

3. Old School Class Class CCE

Přestavěné či od základu konstruované stroje, jejichž základ (rám, nebo motor) je tvořen komponenty z motocyklových veteránů a klasiků (do roku výroby 1980). S tím souvisí i zbytek použitých materiálů a jejich zpracování. Pohonná jednotka může být jakákoli, avšak musí být vyrobena jinde, než v ČR. Motocykly této kategorie nemusí mít RZ ani OTP.

4. Café Racer

Všechny sportovně laděné motocykly přestavěné, nebo upravené v klasickém stylu, NEKAPOTOVANÉ (malé dílčí kapotáže, polokapotáže, či ochranné štítky jsou akceptovány). Pohonné jednotky nejsou nijak omezené, ani konstrukce podvozků. Stroje v této kategorii by měly plnit alespoň základní prvky třídy café racer. Soutěžící stroje musí mít platnou RZ a OTP.

5. Chopper & Cruiser

Všechny upravené a přestavěné choppery a cruisery bez rozdílu roku výroby, počtu válců a objemu motoru, které mají platnou RZ a OTP a u nichž jsou alespoň dva základní stavební prvky motocyklu (rozumí se rám a pohonná jednotka) totožné s typovým a modelovým označením. Do rámu i podvozku je povoleno zasahovat, avšak ROZSAH ÚPRAV NESMÍ BÝT VĚTŠÍ, NEŽ ZMĚNA 50% PŮVODNÍCH KONSTRUKČNÍCH PRVKŮ A ROZMĚRŮ. Bude-li k extrémě radikální změně rámu a celého řešení podvozku, nebo bude-li základ motocyklu tvořit úplně NOVÝ RÁM, pak bude motocykl bez ohledu na použitý agregát automaticky zařazen do kategorie Freestyle. Do této kategorie nespadají stroje s americkými motory Harley-Davidson, Indian, Victory, ani s jejich licenčními kopiemi (S&S, RevTech,Merch, Delkron, TP Engineering, Ultima…)

6. Bagger

Upravené cestovní – touringové motocykly. Úpravy mohou být od základních změn designu předních kapotáží, ozvučení, protažení nádrží, zadních bočních kufrů, až po změny geometrie, snížení podvozku a použitím předních kol velkých průměrů.

7. Pro Street

Kategorie silničních sportovních motocyklů, především na bázi výkonných dvouválcových a čtyřválcových motorů supersportů a superbiků. Všechny „vytuněné“ silniční sériové motocykly, stroje upravené a přestavěné ve stylu streetfighter nebo muscle bike, speciály pro stuntriding, repliky závodních motocyklů, závodní speciály, dragsterové motocykly. Do této kategorie patří i zajímavé stroje typu enduro, cross, nebo přestavby pro supermoto. Soutěžící stroje nemusí mít platnou RZ a OTP.

8. Tuzemák (Czech made) Class

Typicky česká kategorie. Všechny druhy a typy motocyklů bez rozdílu počtu válců, objemu a roku výroby, ovšem poháněné POUZE motory české výroby (Jawa, ČZ, Walter, Ogar, Eso, Laurin & Klement…). Jedinou výjimku tvoří stroje SLOVENSKÉ výroby, které budou při výběru také akceptovány (Tatran, Manet…). Do soutěže budou přijaty jen stroje upravené, nebo postavené v Čechách. Motocykly této kategorie nemusí mít platnou RZ a OTP.

9. Top Paint

Lakýrnická a airbrusherská kategorie. Hodnotí se nejen kvalita a technika laku či airbrushe, ale celkové pojetí a ztvárnění motocyklu.

10. Best of

Ten nejlepší stroj napříč kategoriemi.